SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG INI. SILA TINGGALKAN PESANAN DAN JANGAN LUPA KOMEN DI ENTRY ABANG.

Monday 13 June 2011

Family Gathering : Episod mandi-manda

Assalamualaikum & Salam Bersatu semua.

Sekitar penghujung Mei 2011, secara kebetulan abang telah menghadiri majlis perkahwinan adik sepupu kesayangan abang di Seri Manjung, Perak (entry akan menyusul kemudian). Selepas menempuh hari-hari yang meletihkan (maklumlah perjalanan jauh), maka abang dan seluruh angkatan keluarga singgah bersantai sakan di sebuah kawasan air terjun sekitar Ipoh.

Nama tempatnya abang lupa. Kalau ada orang Ipoh kat sini, boleh tak mention nama tempat tu? Tapi tempatnya memang cantik lagi menenangkan. Memang lain kali kalau ada rezeki abang akan datang lagi. Di sini juga abang nak sharing beberapa gambar kenangan yang sempat dirakamkan sebagai kenangan.





Sayangnya kami datang ke situ pada waktu petang, selepas balik dari majlis sebelah pengantin lelaki di Tambun. Kalau ikutkan hati nak aje terjah sampai ke malam, tapi kami kena hormat la peraturan yang telah ditetapkan.

Apapun abang rasa seronok sebab satu keluarga besar berkumpul bersama, bergembira bersama. Insyallah abang akan cuba anjurkan program berkelah beramai-ramai lagi mungkin sekitar bulan Oktober tahun ni. Kalau ada yang berminat nak sertai, bolehlah beri cadangan pada abang nanti.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...